دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی هیس


دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی هیس

رایگان دانلود کنید و لذت ببرید

هیس نمیخواد چیزی بگی !!! ♫♪

ترانه “ دارا”. تنظیم موزیک : کیان دارات

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download New Song Sina Shabankhani Hiss

.

متن آهنگ هیس از سینا شعبانخانی

♫♪

هیس نمیخواد چیزی بگی میدونم ♫♪ میخوای بری به سلامت

خوب خودتو نشون دادی لعنت به تو لعنت به علاقت ♫♪

ای وای از این سکوت سرد از این من بی عار و درد ای وای از این حال من دیوونه ♫♪

چشمای تو فقط مقصرن چشمای تو منو دیوونه کرد پاشو برو از این دیوونه خونه ♫♪

آخه مگه میشه یه جور عوض بشی ♫♪

نشناسمت من تموم تقصیرارو گردن من یهو بندازی و بگی بدم من ♫♪

آخه مگه میشه یه جور عوض بشی ♫♪

نشناسمت من تموم تقصیرآ رو گردن من یهو بندازی و بگی بدم من ♫♪

دانلود آهنگ شاد سینا شعبانخانی هیس

برو ولی یادت نره یکی تورو خیلی دوست داره ♫♪

همونی که قول داده بود ♫♪ هیچ موقع هیچی کم نمیذاره ♫♪

برو ولی هرجا بری آبیه آسمون این دنیا میخوام نذارم که بری غرور لعنتیم نمیذاره

آخه مگه میشه یه جور عوض بشی ♫♪

نشناسمت من تموم تقصیرارو گردن من یهو بندازی و بگی بدم من ♫♪

آخه مگه میشه یه جور عوض بشی ♫♪

نشناسمت من تموم تقصیرآ رو گردن من یهو بندازی و بگی بدم من ♫♪

دانلود آهنگ غمگین هیس سینا شعبانخانی

 

دستگاه فلزیاب SCORPION 2

دستگاه فلزیاب SCORPION 2

 فلزیاب اسکورپیون 2

SCORPION 2دستگاه فلزیاب

دارای مد تمام فلزات جهت کاوش

مجهز به ولوم ست جهت تنظیم حساسیت دستگاه

مجهز به حالت تفکیک فلزات آهنی و طلا

قابلیت استفاده ار لوپ 45 سانتی متری و لوپ بزرگ صحرایی

دارای ثبات تنطیم و پایداری بالا

نقطه زن دقیق

دارای کلید جهت تست باتری

دارای کلید NON FERRO

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه فلزیاب، طلایاب، گنج یاب با شرکت فلزیاب پرشین تماس حاصل فرمایید.

09124555154

09124551985

https://felezyabpersi an.com/fa/