معایب سقف وافل


معایب سقف وافل

به دلیل استفاده از قالب های خاص و متقابل هزینه های قالب گیری و تهیه بالایی دارد.

به دلیل نیاز به طراحی و اجرا ، می توان ارتفاع طبقات را بیشتر در نظر گرفت.

برای اتصال به الگو و شبکه افقی از مواد نامناسب استفاده نکنید ، اگر می توانید پروژه را انجام دهید ، می توانید آن را کاهش دهید.

به یک تیم اجرایی مجرب و تیم های نظری با تجربه نیاز دارد که در صورت تکمیل افزایش می یابد.

برای سطح شیب دار مناسب نیست.

به دلیل وزن کم برای مناطق بادخیز مناسب نیست.

انواع سقف های وافلی

سقف وافل یک طرفه

در روزنه های کوتاه از سقف وافل یک طرفه استفاده می شود. روی این سقف قالب ها مستطیل شکل بوده و مانند یک دال یک طرفه عمل می کنند. در سقوط یک طرفه وافل باعث کاهش مصرف میلگردها می شود زیرا قرار است تیرها را بگیرد. سقف وافل یک طرفه بسیار مقرون به صرفه است.

 

قالبهای یک طرفه به نام Mahanit یا Green Waffles ساخته می شوند و مانند تیرهایی در جای خود عمل می کنند. استفاده از این الگوها باعث کاهش هزینه های پروژه می شود. تیرهای قالب یک طرفه در محل ساخته می شوند ، بنابراین اتصال بهتری به تیرهای ستون و انتهای دارند. استفاده از قالب یک طرفه برای کاهش هزینه ها همچنین باعث کاهش مصرف میلگرد و بتن می شود.

 

قالب یک طرفه در ابعادی معادل 50 سانتی متر طول ، 60 تا 70 سانتی متر عرض ، 10 سانتی متر پر کننده و 15 سانتی متر درب در دسترس است. حداکثر طول دهانه سقف وفل یک طرفه 8 تا 9 متر است.

 

سقف وافل دو طرفه

سقف های وافلی در هر دو طرف بیشتر در دهانه های بزرگ استفاده می شود. قالب های این نوع سقف وافل قابل قبول است که می توانید و به عنوان یک دال دو طرفه عمل کنید. در سقف وافل در دو طرف ، تیرها عمود بر یکدیگر قرار می گیرند. قیمت سقف وافل در هر دو طرف بیش از یک طرف است ، اما اگر مقاومت و مقاومت در برابر آن وجود داشته باشد.

 

آهن وافل دو طرفه تیرچه هایی با ضخامت های مختلف ایجاد می کند. ضخامت سقف وافل در این حالت بسته به دهانه و قالب وافل مورد استفاده از 25 تا 70 سانتی متر متغیر است. ضخامت مطلوب این سقف ها بین 30 تا 40 سانتی متر است.

 

قالبهای وافل در دو طرف مربع در ابعاد 60 ، 80 ، 86 و 90 موجود است. در این نوع سقف تیرها عمودی هستند و به عنوان تکیه گاه استفاده نمی شوند ، زیرا بارها به چهار طرف ستون منتقل می شوند .

 

سقف های وفل در هر دو طرف در برابر خم شدن بسیار مقاوم هستند ، بنابراین می توان از آن در دهانه های طولانی استفاده کرد. از نظر فنی ضخامت این سقف ها تا 12 متر و در شرایط خاص تا 16 متر قابل اجرا است.

 

قالب وافل قفل شده و فواید آن

این مدل می تواند نمونه ای از پیشرفته ترین انواع این محصول باشد و بهترین کیفیت را برای اجرای سقف نمایان در نظر بگیرد. در این مثال یک آچار بین قالب ها وجود دارد که می توانید پس از بتن ریزی سقف ، از توان خود به عنوان وسیله ای برای بیرون کشیدن قالب ها از زیر سقف استفاده کنید. از مزایای این عنصر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سهولت اجرا و تراز شدن قالب اتوماتیک وافل از مزایای آن است.

الگوی همبستگی به دلیل یکنواختی و افزایش کارگران سیمان در هنگام اجرای سقف وافل ایجاد می شود.

سوراخ تفسیر شده در دیواره و لبه قالب ، بیرون کشیدن قالب از زیر سقف و بدون آسیب رساندن به قالب را آسان می کند.

از بالا و پایین آمدن کپک در شرایط نامساعد جوی جلوگیری می کند.

فرم گنبد با کمترین سطح به صورت فرم فوق العاده ، باعث تقویت و جلوگیری از فرم فرم در هنگام بتن ریزی یا عبور از دیگران می شود.

در لبه بالایی قالب ، یک برآمدگی 1 سانتی متر و ضخامت 3 میلی متر قرار داده شده است که از زیر سقف نوردهی زیبایی ایجاد می کند.

این قالب توسط قفل به قالب متصل می شود و از ریزش بتنی که بین قالب می افتد جلوگیری می کند و باعث می شود با نمایشی زیبا و نمایان سقوط کند.

ضخامت لبه اطراف قالب 5 سانتی متر است که در سایر قالب های وافل 2-3 سانتی متر است. افزایش ضخامت لبه قالب را می توان با یک قالب فلزی که می تواند ترکیب شود. این می تواند با ورق فلز ، تخته چوب روسی ، تخته سه لا و هر ابزار دیگری استفاده شود و هزینه اضافی را متحمل نمی شود. همچنین ، این افزایش ضخامت ، مقاومت در برابر بیرون کشیدن قالب را با معضل چند برابر خواهد کرد.

سقف های وافلی را با سقف های دیگر مقایسه کنید

استحکام و وزن کم سقف وافل نسبت به دال مسطح معادل آن بیشتر است.

ساخت یک سازه با سقف وافل سریعتر از یک دال معمولی است.

استفاده از سقف های وافل مقرون به صرفه است زیرا در مقایسه با اسلب های جامد مانند Uboot از 30? بتن و 20? میلگرد استفاده می شود.

عملکرد سقف های وافلی در برابر لرزش عملکرد بهتری نسبت به سقف های دیگر دارد.

قیمت سقف وافل

از عوامل اصلی دخیل در قیمت قالبهای وافل می توان به زمان اجرای برنامه ، مواد مورد استفاده در ساخت ، هزینه انقباض ، تعمیرات ، مواد مورد استفاده برای ساخت تیرها ، یک یا دو طرف قالب و ساختار سقف

 

اگرچه قیمت این سقف کمی بیشتر از یک سقف معمولی است اما نیاز شما در تهیه آن است. از مواد با کیفیت بیشتری استفاده می شود

معرفی دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک


معرفی دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک

 

دوربین مداربسته تحت شبکه HILOOK

دوربین مداربسته هایلوک تنها با داشتن یک سال سابقه در تولید تجهیزات امنیتی و نظارتی همچون دوربین مداربسته IP در کمترین زمان ممکن سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار گرفته است. تجهیزات الکترونیکی به طور کل یکی از محصولات قابل بحث در نزد کاربران و خریداران و ارائه کنندگان این محصولات بوده است به این صورت که مصرف کنندگان در جستجوی محصولی با بهترین کیفیت در کنار قیمت مناسب هستند و تولید کنندگان با اندیشیدن به رفع نیاز مشتریان در کنار خدمات بی نظیر به ارائه این تجهیزات میپردازند. تنوع محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک در 4 نوع مختلف دوربین گردان PTZ، دوربین مداربسته دام، دوربین مداربسته بولت و ضبط کننده آی پی NVR تقسیم می شود که در ادامه این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.

دوربین مدار بسته گردان (PTZ)

دوربین مداربسته اسپید دام هایلوک با استفاده از پردازنده CMOS رزولوشن 2 و 4 مگاپیکسل را در بستر شبکه انتقال می دهد. در بعضی مدل های دوربین آی پی به دلیل استفاده از 3 لنز و تصویری برداری آن ها به صورت همزمان، می توانید تصویر های پانوراما را داشته باشید تا در خروجی تمام محیط مورد نظر به راحتی نظارت کنید. از قابلیت های جالب توجه این مدل سیستم نظارتی چرخش دوربین ها به صورت 360 درجه می باشد. زوم اپتیکال دوربین مداربسته PTZ هایلوک بین 4 تا 25 برابر است و زوم دیجیتال آن 16 برابر است. در بعضی نسخه های دوربین مداربسته توانایی اضافه کردن تا 256 گیگا بایت را داریم تا بدون نیاز به تهیه هارد جداگانه، داده مورد نیاز را در آن ذخیره سازی کنیم. فرمت فشرده سازی H.265+ از پر کاربرد ترین ابزار های نرم افزاری دوربین آی پی است تا تصاویر در حال ذخیره سازی را فشرده کرده و در فضای هارد صرفه جویی قابل توجهی را انجام دهد. میزان دید در شب پشتیبانی شده توسط لنز ها بین 20 تا 100 متر است تا در تاریکی مطلق تصاویر را همان محیط روشن مشاهده کنیم.

 

دوربین تحت شبکه بولت

دوربین آی پی بولت HILOOK جزو متداول ترین سیستم ها برای خرید در نزد مصرف کنندگان طی بررسی تیم فروش بوده و استقبال بهتری نسبت به دیگر مدل ها داشته است. لنز به کار رفته در بدنه دوربین آی پی بولت، متغیر و از انواع 2.8 ثابت و 2.8 تا 12 موتور دار قابل انتخاب است اما دید در شب 30 متری در همه آن ها ثابت می باشد. استاندارد IP67 محصولات در برابر گرد غبار و فشار آب بسیار بالا از خود مقاومت کاملی را نشان می دهد چرا که جنس بدنه دوربین هایلوک پلاستیک و فلزی می باشد.

دوربین مداربسته آی پی دام

دوربین دام هایلوک IP از پر استفاده ترین محصولات در نزد کاربران بوده است که در این قسمت با قابلیت های آن آشنایی کامل تری پیدا می کنیم. لنز به کار رفته در بدنه دوربین آی پی دام 2.8 ثابت و 2.8 تا 12 موتورایز است که دید در شب 30 متری در هنگام فعالیت تصویربرداری می کند. فرمت H.265+ ابزاری است که پس از فعال شدن شروع به زیر نظر گرفتن تمام پیکسل های عبوری می کند و با فیلتر کردن داده های تکراری از ذخیره آن در هارد جلوگیری می کند. استاندارد IP67 محصولات در برابر گرد غبار و فشار آب بسیار بالا از خود مقاومت کاملی را نشان می دهد.

ضبط کننده تصاویر آی پی NVR

ضبط کننده تحت شبکه hilook در سه نوع 4، 8 و 16 کانال ارائه می گردد. پردازنده پر قدرت ضبط برای سیستم تحت شبکه دوربین هایی با رزولوشن 6 تا 8 مگاپیکسل را با سرعت بسیار بالا بررسی می کند و به ذخیره آن ها می پردازد. پهنای باند انتقال اطلاعات 40 مگابایت بر ثانیه است تا در صورت قرارگیری ترافیک سنگین اطلاعاتی از کندی سیستم جلوگیری شود. فرمت فشرده سازی تصاویر با فرمت H.264+ و H.265+ است که باعث صرفه جویی فضای هارد می شود. این ضبط کننده از 1 هارد SATA تا 6 ترابایت پشتیبانی می کند. این سیستم از سیستم عامل های MAC و iOS ،ANDROID ،WINDOWS را پشتیبانی می کند تا تصاویر بر روی دستگاه هایی همچون گوشی موبایل و کامپیوتر مشاهده کنید.

جمع بندی

دوربین تحت شبکه هایلوک با استفاده از به روز ترین خط تولید و به کارگیری نخبگان و مهندسان چینی تولید شده است. دوربین IP این کمپانی با قابلیت های منحصر به فردی همچون رزولوشن 2 مگاپیکسل، پهنای باند گسترده، فشرده سازی داده، خروجی HDMI و VGA، ضبط حساس به حرکت، چرخش 360 درجه را در کنار خدمات پس از فروش و گارانتی مطمئنی را در اختیار خریداران محصولات خود می گذارد. با در نظر گرفتن تمامی خدمات ارائه شده مقرون به صرفه بودن قیمت دوربین مداربسته هایلوک باعث انتخاب آن در سبد خرید مشتریان گشته است.

دوربین مداربسته   تجهیزات دوربین مداربسته       هایک ویژن

معرفی دوربین مداربسته توربو اچ دی هایلوک

 

دوربین مداربسته Turbo HD هایلوک

دوربین مداربسته هایلوک یکی از بهترین انواع دوربین های نظارتی به شمار می رود. هایلوک از جوان ترین شرکت ها در تولید تجهیزات امنیتی است که با تولید قطعات و محصولات متنوع در مدت زمان 1 سال در تمام بازار های داخلی به برندی شناخته شده تبدیل شده است. محصولات تکنولوژی توربو اچ دی هایلوک در چهار نوع متفاوت تولید شده که شامل دوربین مداربسته توربو اچ دی دام، دوربین مدار بسته بولت، دوربین PTZ یا گردان و ضبط کننده تصاویر DVR می باشد، در ادامه این متن به صورت ویژه به نحوه کارکرد و معرفی این محصولات میپردازیم.

دوربین مداربسته دام

دوربین مدار بسته دام توربو اچ دی Hilook در دو رزولوشن 2 و 4 مگاپیکسل با لنز های 2.8 ثابت و وری فوکال 2.8 تا 12 ساخته می شود تا تمام نقاط را با شفافیت بالا نمایش دهد. دید در شب به کار رفته در این دوربین مدار بسته turbo hd بین 20 تا 40 متر متغیر است تا امنیت محیط مورد نظر همانند روشنایی در بالاترین حد خود بماند. سری محصولات hilook به دلیل قاب بیرونی فلزی و وجود استاندارد مقاومتی IP66 در مقابل هرگونه گرد و غبار و فشار آب شدید از خود مقاومتی چشمگیر نشان می دهد و باعث اطمینان خاطر شما برای عدم خرابی آن ها می گردد. انتقال تصاویر در این دوربین مداربسته از طریق فیش های BNC صورت می گیرد.

 

 

دوربین مداربسته بولت

دوربین های بولت HILOOK همانند سری دام از رزولوشن 2 و 4 مگاپیکسل با لنز های 2.8 ثابت و وری فوکال 2.8 تا 12 استفاده می کند تا تصاویر پخش شده در خروجی را با وضوح بالا به تماشا بپردازید. دید در شب آزمایش شده دوربین آنالوگ اچ دی بین 20 تا 40 متر است تا امنیت محیط مورد نظر همانند روشنایی در بالاترین حد خود بماند. قاب این مدل دوربین از جنس فلز است و با وجود استاندارد مقاومتی IP66 در مقابل هرگونه گرد و غبار و فشار آب شدید از خود مقاومت بسیار زیادی نشان میدهد.

دوربین PTZ گردان

دوربین مداربسته گردان آنالوگ هایلوک با لنز بسیار پر قدرت و چرخش 360 درجه در کنار قیمت زیاد کارکرد بسیار بالایی را هم ارائه می دهد. کیفیت لنز دوربین مدار بسته هایلوک 2 مگاپیکسل است و قدرت زوم کردن آن در حالت اپتیکال تا 25 برابر و زوم دیجیتال آن 16 برابر ارزیابی شده است. در کنار تمام موارد سخت افزاری، عملکرد هر کدام از این گزینه ها نیاز به یک نرم افزار خاص دارد که از جالب توجه ترین آن ها می توان به تکنولوژی WDR برای کاهش نور ورودی به لنز و جلو گیری از افت کیفیت تصاویر،DAY & NIGHT برای تنظیم میزان نور در تاریکی و روشنایی، یکسان کردن نور از طریق ابزار BLC و کاهش نویز تصاویر به صورت هوشمند اشاره کرد.

ضبط کننده تصاویر DVR

در هنگام خرید سامانه نظارتی و امنیتی، اهمیت قابلیت های یک ضبط کننده بسیار زیاد است. دی وی آر هایلوک در 3 نسخه 4، 8 ،16 کانال تولید می شود تا هرگونه محیط با هر اندازه دوربین را پوشش دهد. دوربین های پشتیبانی شده در این سامانه تماما 2 مگاپیکسلی هستند که در تکنولوژی توربو اچ دی جزو بهترین کیفیت تصاویر محسوب می شود. پورت خروجی تصویر ضبط کننده هایلوک AV، VGA و HDMI است تا از ساده ترین نوع خروجی و یا هوشمندانه ترین آن ها به تماشای تصاویر بپردازید. فضای هارد DVR توربو اچ دی 1 عدد هارد تا 6 ترابایت است که در کنار فعال فرمت H264+ شاهد دیر پر شدن فضای ذخیره سازی هارد خود هستید. این دستگاه داده های علاوه بر نمایشگر هایی مانند تلویزیون بر روی دستگاه هایی با سیستم عامل های MAC-IOS-ANDROID-WINDOWS نشان می دهد.

جمع بندی نهایی

با آمدن دوربین مداربسته Turbo HD انقلابی بزرگ در صنعت محصولات نظارتی به وجود آمد تا کاربران با قیمت دوربین آنالوگ و کیفیت دوربین آی پی، ویژگی های بی نظیری را دریافت کنند. شرکت hilook که از جوان ترین ها در این عرصه است انواع محصولات را در این بستر ارائه داده در کنار خدمات پس از فروش و گارانتی مطمئن ارائه کرده است. این با تولید دوربین دام، بولت و گردان در کنار دی وی آر هایی با پردازنده بسیار قدرتمند انتقال تصویری پر سرعت را به شما کاربران و مصرف کنندگان عزیز ارائه دهند.

 

درج آگهی ویژه در آگهی کالا


درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالادر گذشته های دور و دورتر از آن زمانی که انسان ها فهمیدند برای ادامه زندگی نیاز دارند که داشته هایشان را با هم به اشتراک بگذارند به نوعی بحث خرید و فروش به وجود آمد.

 

فروشنده ها برای معرفی کالایشان و اینکه مشتری را ترغیب به خرید آن کنند مزیت های محصول شان و قیمتش را در بازار ها فریاد میکشیدند.

 

تا مشتری بشنود و بیاید و کالا را بخرد. امروز با هوشمند شدن تمام بخش های زندگی تبلیغ و گوشزد مزیت های کالا و قیمتشان هم به کمک انواع رسانه ها صورت میگیرد.

 

این درست همان کاری است که آگهی کالا ، به خوبی از پس آن بر آمده است. سایت آگهی کالا با امکان درج آگهی رایگان محصول، خدمات و برند شما، ویترینی چشم گیر برای دیده شدن کار شما است.

 شما میتوانید مطمئن باشید با درج آگهی رایگان و یا ویژه در سایت آگهی کالا، محصول یا نام تجاری تان به خوبی توسط قشر زیادی از کسانی که به دنبال آن هستند مشاهده می شود. کل این فرایند بدون هزینه و یا در مورد درج آگهی ویژه با کمترین هزینه ی ممکن صورت میگیرد. مزیت درج آگهی در آگهی کالا ،  پایگاه درج آگهی رایگان این است که به شما امکان خرید و فروش بی واسطه را میدهد.

 

درج آگهی رایگان اینترنتی سایتهایی که در اینترنت اقدام به تبلیغ رایگان کالا یا هرگونه خدماتی میکنند بسیار زیاد میباشند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا این سایتها فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و دیده شدن بیشتر خدمات ما میشوند . یکی از مهمترین مزایای درج آگهی رایگان این است که ما با مخاطبان محصول یا خدمات روبرو میشویم .

در اینگونه سایتها ما میتوانیم به راحتی خدمات خود را معرفی کرده و انتظار داشته باشیم تا در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسیم.

 در اینترنت و ثبت درج آگهی رایگان برای معرفی کالا و خدمات در طی چند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و با رشد قابل توجه ای همراه بوده است . بطوریکه امروزه از تبلیغات به عنوان یکی از روش های پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.

کاربران محصول یا خدمتی دارند میتوانند با انتشار آگهی بصورت رایگان و تبلیغات در اینترنت به مشتریان جدید دست پیدا کرده و باعث افزایش سود در کسب و کار خود شوند.

با درج آگهی خود بصورت رایگان در آگهی-کالا نیازمندی میتوان بدون پرداخت هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم .

آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند. آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند . برای نمونه در سایتهای ایرانی میتوان به سایت آگهی-کالا اشاره کرد.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا یکی از مهمترین مزایای تبلیغات در اینترنت این است که با هزینه کمتر نسبت به دیگر رسانه ها از قبیل رادیو ، تلویزیون یا تبلیغات محیطی که تبلیغات آنها بصورت تبلیغ سنتی میباشد میتوان تبلیغ خود را در دید مخاطبان هدف خود به نمایش بگذاریم .

درج آگهی رایگان در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا بله  درج آگهی رایگان شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای کالا، محصول، خدمات و برندتان را در ویترین پرمخاطب آگهی کالا به نمایش بگذارید. خیالتان راحت. مخاطبان زیادی آگهی شما را میبینند و اقبال فروشتان بسیار بالا می رود. باورتان میشود؟ با درج یک آگهی رایگان

درج آگهی ویژه در آگهی کالا

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا زمانی وجود دارد که شما مایلید خیلی برجسته تر و یا طولانی تر آگهی کالا ی خود را در سایت آگهی کالا قرار دهید. در این صورت مثلا با پرداخت هزینه ای جزیی از خدمت نردبان (بالا آوردن آگهی) استفاده میکنید. در این حالت آگهی شما به روزرسانی خواهد شد.

 

همچنین در صورتی که مایل باشید از شرایط درج آگهی ویژه و برجسته استفاده کنید در این صورت هم با هزینه ای بسیار کم آگهی شما به صورت ویژه و برجسته نشر میشود.

 

 

تبلیغات اینترنت بر خلاف تبلیغاتی که بصورت سنتی انجام میشود دارای خاطبین هدفمند بیشتری میباشد . تبلیغات باعث میشود با کمترین هزینه کسانی را که به دنبال خدمات شما هستند و

از نظر هزینه ، میزان دسترسی ، بازاریابی ، گستردگی و حتی فروش و تجارت ، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.

در تبلیغات اینترنتی ، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت میگیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده میکنند و یا دنبال کالایی هستند ، میدانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.

یکی از بهترین راه های معرفی و درج آگهی رایگان اینترنتی میباشد با این عمل که زمان زیادی را نخواهد گرفت ولی برای همیشه در گوگل حضور خواهید داشت و جذب مشتری خواهید نمود لازم به ذکر است که اگهی های ویژه نقش بسیار مهمی در بازدید از اگهی شما را ایفا خواهند نمود

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا برای اینکه در کسب و کاری که ایجاد کرده ایم موفق شویم و با موفقیت قدم برداریم نیاز است تا برای مشتری معرفی کنیم برای اینکه مشتری ما را بشناسد و با ما آشنا شود راه های زیادی وجود دارد از جمله این راه‌ها تبلیغات است زیرا تبلیغات به شیوه‌های مختلفی انجام میگیرد و منظور از تبلیغات این است که محصولات و خودمان را به مشتری معرفی کنیم.

 

چرا آگهی ویژه و آگهی برجسته؟

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا خودتان را به جای مخاطبان و مشتریان تان قرار دهید. حس تان وقتی یک آگهی که زیر آن ویژه و یا برجسته نوشته شده چیست؟ اولین حسی که دارید این است که فروشنده چقدر به کالا و یا خدمات خودش ایمان دارد.

 

چه راحت برای آن هزینه می کند. حتما به سود و بازدهی آن ایمان دارد. پس محصول خوبی است.

 

در واقع شما با استفاده از خدمات درج آگهی ویژه و برجسته حس اعتماد و کشش بیشتری در مشتری ایجاد می کنید. آن هم به نسبت درج آگهی رایگان که صاحب همه ی محصولات و برند ها که تشخیص خوب و بدشان خیلی کار آسانی نیست آن را انجام میدهند.

 

با مشاهده تعرفه ای که برای درج آگهی های ویژه ، برجسته ، و نردبان و تمدید آگهی در نظر گرفته شده و می توانید آن را مطالعه نمایید، خواهید دید در ازای پرداختی بسیار کوچک ، اعتمادی چشمگیر نصیب آگهی شما میشود. موضوع آگهی تان پرفروش باد. آگهی کالا

 

یک تعامل دو طرف با مشتری برقرار کنیم از خدمات و محصولات که داریم مشتری را آگاه کنید و بیشتر به سمت خود بکشاند هرچه که تبلیغات حرفه‌ای‌تر باشد مشتری های زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

برای اینکه در این امر موفق شویم نیاز است تا به صورت حرفه‌ای این شغل را ادامه دهیم بنابراین نیاز است تبلیغات اینترنتی انجام دهند زیرا امروزه همه افراد موفق از تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.

درج آگهی رایگان در رسانه پرمخاطب معرفی کالا درج آگهی رایگان اینترنتی بازخورد زیادی دارد زیرا کاربران  در فضای مجازی و در شبکه‌های اینترنتی فعالیت میکنند و بیشتر مطالب را خواهند دید تا از رسانه‌های دیگر بنابراین برای اینکه ما حرفه ای شویم و مردم بیشتر با ما آشنا شوند از طریق تبلیغات اینترنتی میتوانیم خودمان را در معرض دید کاربران قرار دهیم برای هر کسب و کاری میتوان از تبلیغات در آگهی-کالا استفاده کرد.

 

https://agahi-kala.ir/

هایک ویژن جایزه Red Dot را کسب کرد


هایک ویژن جایزه Red Dot را کسب کرد

روبات هوشمند سری MR-Q3-LR  طبق اعلام نظر استفاده کنندگان این تجهیزات در ?? کشور دنیا توانست جایزه Red Dot  را در زمینه طراحی ویژه کسب کند.

معمولا ربات ها از طراحی ویژه و جمع و جوری برخوردار هستند، ربات سری MR-Q3-LR   هایک ویژن  از جمله ربات های هوشمند هستند که کاربران می توانند برنامه های پیچیده و مختلفی را روی آنها برنامه ریزی و اجرا کنند. در واقع ربات ها عملیات پیچیده را به سادگی و با دقت اجرا می کنند از این رو مورد توجه قرار گرفته اند، علاوه بر این قابلیت سفارشی سازی و همچنین انعطاف پذیری قابل قبول آن باعث شد تا ربات هایک ویژن بتواند رضایت هیئت داوران را جلب نماید.

بدنه ربات هایک ویژن از آلیاژ آلومینیوم است و بدنه ی زیبای آن توجه را جلب می کند دو دیفرانسیل و دو چرخ در هر طرف ربات، حرکت کردن و تعادل ربات هایک ویژن را تضمین می کند میدان دید مناسب آن در کنار ناوبری و موقعیت مکانی دقیق از ویژگی های این وسیله هوشمند می باشد. پشتیبانی از پروتکل  IP54 باعث شده بتوان از این ربات ها در موقعیت های پر گرد و غبار و مرطوب استفاده کنیم و عملکرد ربات ها مطلوب باشد.

ربات هوشمند مخصوص انبار هایک ویژن یک نمونه اصلی از روبات های متحرک به حساب می آید که در مقیاس وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. همزمان با توسعه بازار استفاده از تجهیزات الکترونیک مانند ربات روز به روز در حال افزایش است معمولا ربات ها در حوزه هایی مانند تولید تجهیزات الکترونیکی، تولید خودرو، انبار قطعات حجیم، خرده فروشی، غذا و نوشیدنی، پزشکی و مواردی شبیه به آن استفاده می شود.

برای آگاهی از قیمت دوربین مداربسته  به وبسایت شرکت مهر تجارت مراجعه کنید.

تقریبا ??? ربات هوشمند مخصوص انبار هایک ویژن در پروژه انبار تانگو در غالب دو فاز استفاده می شوند تا تامین تجهیزات و پشتیبانی از قطعات را با توجه به نیاز مشتریان انجام دهند، آنها روزانه بیش از یکصد میلیون یورو کالا جابجا می کنند بدون اینکه هیچ اعتراضی داشته باشند، استفاده از این راهکار باعث کاهش ساعت های پیک کار و افزایش کارایی و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده شده است. علاوه بر آن آخرین تکنولوژی های بهینه سازی محصولات بزرگ به کار گرفته شده و در حدود ?? درصد در نیروی انسانی صرفه جویی می شود و ?? درصد بهره وری سیستم افزایش پیدا می کند که این موضوع یک خبر خوب برای صاحبان این صنعت می باشد.

جایزه طراحی Red Dot در سال ???? در آلمان بنا نهاده شد و یکی از سه جایزه برتر در زمینه طراحی صنعتی می باشد ، از جوایز دیگر مهم جایزه iF Design Award  آلمان و همچنین جایزه IDEA Awards  آمریکا می باشد. شهرت جایزه Red Dot بخاطر معیارهای دقیق ارزیابی محصولات آن می باشد. این شامل سه جایزه در قسمت طراحی محصول ، طراحی مدل ارتباط و انتقال اطلاعات و مفهوم طراحی می باشد. محصول انتخاب شده باید ویژگی های متفاوتی از جمله ویژگی های نو آورانه داشته باشد ویژگی هایی که آن را از محصولات مشابه خود ممتاز کرده و به عنوان بهترین محصول معرفی کند.

بعد از آنکه شما اقدام به خرید دوربین مداربسته کردید، نیازمند خدمات نصب دوربین مداربسته   خواهید بود. پیشنهاد ما این است که کل پروسه خرید تا نصب را به شرکت مهر تجارت واگذار کنید.

 

اثرات زعفران بر درمان بیماری‌های تنفسی


اثرات زعفران بر درمان بیماری‌های تنفسی

 

 

از آنجایی که گیاهان دارویی اثرات و عوارض جانبی کمتری نسبت به داروهای شیمیایی دارند، امروزه استفاده از آن‌ها در طول روند درمان انواع بیماری‌ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. زعفران به عنوان یکی از گیاهان دارویی جایگاه ویژه‌ای در کشورهای مختلف بخصوص ایران پیدا کرده است. کلاله زعفران از گیاهی با نام علمی crocus sativus گرفته می‌شود که از خانواده زنبقیان به شمار می‌رود. علاوه بر استفاده از زعفران به عنوان چاشنی و طعم‌دهنده انواع غذاها و نوشیدنی‌های مختلف، این گیاه از دیرباز تاکنون به عنوان دارو در درمان بیماری‌ها و اختلالات متعددی استفاده می‌شده است. از جمله این اختلالات می‌توان به مواردی همچون سرفه، آسم، برونشیت، اختلالات معده، افسردگی، آلزایمر، نفخ، اختلالات قاعدگی و حتی سرطان اشاره نمود.

برای اطمینان در خریدی بدون واسطه و با قیمت مناسب به صفحه خرید زعفران بهرامن مراجعه کنید. قیمت زعفران بهرامن در مقایسه با کیفیت این محصول عامل رقابتی در فروش این ادویه گرانبهاست.

 

 

آسم یک بیماری تنفسی است که به صورت التهاب در مجاری تنفسی نمایان می‌شود. این التهاب در برخی افراد باعث بروز حملات متعدد تنفسی، تنگی نفس، خس خس و گرفتگی سینه و سرفه‌های مداوم بخصوص اوایل روز و نیمه‌های شب می‌شود. این بیماری منجر به افزایش رادیکال‌های آزاد در بدن شده و نهایتا تنفس را در فرد مبتلا دچار مشکل می‌نماید. پژوهش‌های اخیر نشان داده‌‍اند افزایش مصرف مواد حاوی آنتی اکسیدان در کاهش اثرات ناشی از بیماری آسم بسیار موثر است. کلاله زعفران به عنوان یکی از مواد غذایی شناخته شده دارای عناصر بسیار زیادی است. مطالعات متعددی در رابطه با تشخیص ترکیبات متعدد زعفران انجام شده و تاکنون حدود 150 ترکیب فعال در زعفران شناسایی شده که مهمترین آن‌ها کروسین، پیکروکروسین و سافرانال است؛ زعفران سرشار از آنتی‌اکسیدان و ریبوفالوین نیز می‌باشد. در طب سنتی کشورهای مختلف از جمله یونان، ایران و ... از زعفران به عنوان یک داروی آرام‌بخش و مسکن استفاده می‌شده است. از خواص دیگر زعفران می‌توان به ضد اسپاسم و گرفتگی، ضد افسردگی، ضد تورم و التهاب و تسکین‌دهنده سرفه در آسم و سیاه سرفه و به طور کلی درمان بیماری‌های ریوی اشاره نمود. در پژوهش دیگری ثابت شده است که زعفران و سافرانال موجود در آن اثرات ضد سرفه داشته و در درمان گلو درد، سر درد و ... به صورت مسکن عمل می‌نماید و منجر به افزایش اکسیژن‌رسانی به بافت‌های متعدد بدن می‌شود.

 

به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت زعفران به این دلیل که حاوی آنتی اکسیدان زیادی می‌باشد، در کاهش اثرات ناشی از بیماری‌های تنفسی گوناگون و کاهش سرفه به شکل موثری عمل می‌نماید.

 

منبع : نامه نیوز