مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ؛ کدام یک انتخاب بهتری است؟


 

 

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ؛ کدام یک انتخاب بهتری است؟

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ کار سختی است چرا که هردو، برندی پر طرفدار و پرفروش در ایران هستند و مشتریان خاص خود را دارند. با این حال اگر از تمام زوایا آنها را مقایسه کنید احتمالا راحت‌تر می‌توانید بهترین مارک را انتخاب و برای خانواده خود خریداری نمایید. اگر شما هم قصد خرید یک لباسشویی جدید دارید اما بین 2 برند سامسونگ و بوش مردد هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به شما در این زمینه کمک کنیم.

z1_fln4.jpg

مقایسه لباسشویی بوش و سامسونگ

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم برقی هر خانه است که نبودش می‌تواند تمام اعضای خانه را برای تمیز کردن لباس‌های کثیف به دردسر بیندازد. امروزه اکثر افراد به دنبال لباسشویی ارزان قیمت، کم مصرف، زیبا و با عملکرد عالی هستند. اما بین دو برند سامسونگ و بوش کدام یک توانسته به این نیاز کاربران بهتر جواب دهد و به انتخاب اول خریداران تبدیل شود؟ اگر شما نیز برای پاسخ به این سوال می‌خواهید به مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ بپردازید بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • مقایسه لباسشویی بوش و سامسونگ از لحاظ کشور سازنده

برخی از کشورها تاریخچه بلندی در تولید لوازم خانگی با کیفیت دارند و همین مساله باعث شده که مردم راحت‌تر به آنها اعتماد نمایند. البته برخی کشورهای نوپا نیز برای جلب رضایت مشتریان محصولاتی عالی و باکیفیت تولید می‌نمایند.

برند بوش: بوش برندی آلمانی است که در سال 1901 در اشتوتگارت فعالیت خود را آغاز کرد و پس از چند سال توانست محصولاتش را به دیگر کشورهای دنیا صادر کند. در حال حاضر این برند در تمام قاره‌ها دنیا شناخته شده است و به عنوان یکی از 3 برند برتر تولیدکننده لوازم خانگی در دنیا شناخته می‌شود. این برند علاوه بر اروپا در ترکیه، چین، مجارستان و مالزی نیز کارخانه دارد تا قیمت تمام شده محصولات برای کشورهای دیگر افزایش چندانی پیدا نکند.

برند سامسونگ: کمپانی سامسونگ فعالیت اولیه خود را از سال 1938 در کره جنوبی آغاز کرده و عمده فعالیتش بر روی صادرات میوه و سبزی به دیگر کشورها بود. پس از گذشت حدود 30 سال این شرکت مسیر صنعتی شده را در پیش گرفت و تا به امروز در حال رشد است. اگرچه دفتر اصلی این کمپانی در کره جنوبی است؛ اما کارخانه سازنده محصولات در کشورهای مختلف مثل چین، مصر، مالزی، ویتنام، هند و تایوان وجود دارند.

 

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از لحاظ ظاهری

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که خریداران در هنگام انتخاب برند ماشین لباسشویی به آن توجه ویژه‌ای دارند، ظاهر دستگاه است. باید گفت که ظاهر لباسشویی بوش و سامسونگ هر دو زیبا و خیره کننده است و در این زمینه دوشادوش یکدیگر در رقابت هستند. برند بوش همیشه در طراحی محصولات خود به ارگونومی بودن آنها با بدن انسان توجه ویژه‌ای دارد و برند سامسونگ نیز به دنبال طراحی محصولی شیک و لوکس است.

لازم به ذکر است که اولین برندی که لباسشویی با درب‌های بزرگ ماهواره‌ای را به بازار عرضه کرد و ظاهری جدید را به ماشین لباسشویی خانگی داد، برند سامسونگ بود. با این حال برند بوش به سرعت ظاهر لباسشویی خود را به همین شکل تغییر داد تا تفاوت ظاهری چندانی بین این دو برند نباشد.  لذا نمی‌توان هیچ یک از این 2 برند را برتر از دیگری دانست و قضاوت این موضوع را به شما و سلیقه‌تان واگذار می‌کنیم.

 

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از لحاظ کیفیت قطعات و مواد اولیه

به طور قطع می‌توان گفت که مواد اولیه و قطعات استفاده شده در ماشین لباسشویی بوش از کیفیت بالاتری نسبت به برند سامسونگ برخوردار هستند. چرا که برند آلمانی بوش از بالاترین کیفیت موجود در بازار استفاده می‌کند که تاییده اتحادیه اروپا را دارد. لذا این برند به دنبال کاهش قیمت محصولاتش با پایین آوردن کیفیت قطعات نیست. این در حالی است که برند سامسونگ سعی در تولید محصولی برای همه اقشار جامعه را دارد و سعی می‌کند با استفاده از مواد و قطعات ارزان‌نر اما با کیفیت قابل قبول، محصولی ارزان و مناسب تولید نماید.

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از نظر برنامه‌های شستشو

هرچه برنامه‌های شستشو بیشتر باشند، کاربر راحت‌تر بهترین برنامه را بر اساس جنس پارچه و میزان کثیفی آن انتخاب خواهد کرد. هر 2 برند بوش و سامسونگ سعی کرده‌اند که متنوع‌ترین برنامه‌های ممکن را برای مشتریان خود مهیا کنند تا عملکرد دستگاه افزایش پیدا کند. برنامه‌های مخصوص لباس‌های ظریف، لباس‌های نخی، پشمی، لباس کودکان و برنامه شستشو با مصرف انرژی کم و شستشوی دیگ در هر 2 برند لباسشویی سامسونگ و بوش وجود دارد. با این حال به نظر می‌رسد که تنوع لباسشویی بوش در تعداد برنامه‌ها و کاربردی بودن آنها بیشتر است چرا که مواردی چون برنامه شستشوی پرده، لباس زیر زنانه و شستشوی 15 دقیقه‌ای سریع دارد که در نوع خود بی‌نظیر است.

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از نظر قیمت خرید

یکی دیگر از معیارهای مهم خریداران برای انتخاب بهترین برند ماشین لباسشویی، معیار قیمت خرید آن دستگاه است. بسیاری از افراد در هنگام خرید به دنبال دستگاهی ارزان اما با کیفیت هستند تا نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف نداشته باشند. با توجه به اینکه برند بوش برندی آلمانی است و مواد اولیه و قطعات آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، قیمت تمام شده ماشین لباسشویی بوش بیشتر از برند سامسونگ است.

محصولات سامسونگ اکثرا در قاره آسیا تولید می‌شوند و قطعات آن کیفیت مشابه برند بوش را ندارند. با این حال از نظر بسیاری از کاربران، برند سامسونگ در کنار داشتن قیمتی مناسب دارای عملکردی قابل قبول است.

  • مقایسه لباسشویی بوش و سامسونگ در تنوع محصولات

به طور قطع محصولات برند ساسونگ تنوع بیشتری نسبت به محصولات بوش دارد و در هر فروشگاهی می‌توان آنها را پیدا کرد. این برند سعی دارد با تولید لباسشویی در رنگ، ظرفیت دیگ و تعداد برنامه‌های متفاوت مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نماید. برند ساسونگ تنها ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک تولید نمی‌کند و ماشین لباسشویی درب از بالا و نیمه اتوماتیک نیز برای مشتریان خاص خود دارد این در حالی است که دیگر مدل‌های لباسشویی بوش در ایران خریداران زیادی ندارد و در کمتر فروشگاهی پیدا می‌شود.

 

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ در هزینه تعمیرات

با اینکه عمر ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ بالاست و برای سالیان سال به شما خدمت خواهد کرد، با این حال ممکن است مجبور به تعویض قطعه‌ای در دستگاه خود شوید و نیاز به تعمیرکار داشته باشید. تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مقایسه با لباسشویی سامسونگ بیشتر است چرا که تعمیرکاران کمتری در انجام آن تخصص دارند و قطعات یدکی آنها گرانتر است. این در حالی است که تعمیرکاران لباسشویی سامسونگ بیشترند و قطعات آنها در مقایسه با قطعات یدکی آلمانی ارزان‌تر است و راحت‌تر آنها را در بازار پیدا خواهید کرد.

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ در استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها

به نظر می‌رسد که هر دو برند سعی دارند که به نوبه خود در استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا پرچمدار باشند. به عنوان مثال استفاده از موتورهای بدون تسمه، درب Add Wash و تکنولوژی Eco bubble از جمله مواردی است که برند ساسونگ در تولید بهترین و جدیدترین محصولات خود از آنها بهره می‌برد. برند بوش نیز با استفاده از تکنولوژی ActiveOxygen، VarioTrommel و Eco Silent Drive سعی کرده که بالاترین کیفیت شستشو را داشته باشد و ضرر کمتری به محیط زیست بزند.

  • مقایسه ماشین لباسشویی بوش و سامسونگ از لحاظ شرکت گارانتی

با اینکه هر دو برند دارای شرکت‌های ضمانت کننده محصولات در ایران هستند اما شرکت گارنتی کننده محصولات سامسونگ از نظر خدمات رسانی به مشتریان و رفع مشکلات آنها در کمترین زمان در رنبه اول قرار می‌گیرد.

منبع: رستانیوز

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.