معرفی محصول ایوولی


معرفی محصول ایوولی

-12-03

فروشگاه سرمارسان

معرفی محصول کولر گازی ایوولی 

 

معرفی محصول ایوولی با نام انگلیسی (EVVOLI) یکی از تولید کننده های لوازم خانگی که یک شرکت مولتی وعظیم می باشد که بدون شک یکی از توان مند ترین برند ها با قیت مطلوب lی باشد است که اقدام به عرضه ی محصولات کولر گازی با گرید مصرف انرژی  A به صورت  سرمایشی و گرمایشی خود در بازار می کند.

برند کولر گازی ایوولی هم جزو تولید کنندگانی است که در کشور چین اقدام به تولید محصولات خود می کند. شرکت ایوولی در چین قرار دارد و تحت لیسانس ایتالیا می باشد . شاید کم تر اسم این برند به گوش خورده باشد  ولی با نظر سنجی های انجام شده بین مصرف کنندگان از محبوبیت بلای برخور دار است .

کیفیت در این محصول با توجه با قیمت های ارائه دهنده مثال زدنی نیست درتولید کولر گازی  با دو ۸ پنل وارد بازار جهانی شد که در قسمت اسیا دو پنل به نام ایوولی گلدن و ایوولی تاینان عرضه شد که با استقبال و تقضای قبال توجه ی رو به شد

در قسمت جنوبی کشور اکثرا برند گری استفاده میشد به دلیل کیفت ساخت بالا و کاکرد در رطوبت بالا که با عرضه ایوولی در بازار به خوبی جایگزین برند گری شد که با خنک ککندگی بی نظیر و قدرت بالای حذف رطوبت هوا توانست محبوبیت خود را کسب بکند

با یک مقایسه ساده در ظرفیت های مختلف  کولر گازی  متوجه اختلاف توان کولر گازی های ایوولی با دیگر برند ها خواهید شد .

کولر گازی های دیواری ایوولی در ظرفیت های مختلفی تولید می شود. برای مثال می توان به

کولر گازی ایوولی ۱۲۰۰۰  گلدن و تایتان ایوولی

کولر گازی ایوولی ۱۸۰۰۰  گلدن و تایتان ایوولی،

کولر گازی ایوولی ۲۴۰۰۰ گلدن و تایتان ایوولی

کولر گازی ایوولی ۳۰۰۰۰ گلدن

کولر گازی ۳۶۰۰۰ ایوولی گلدن

کولر گازی های داکت اسپیلت

کولر گازی داکت اینورتر T1 18000 و  حاره ای  T3 18000

کولر گازی داکت  اینورتر T1 24000 و  حاره ای  T3 24000

کولر گازی داکتاینورتر T1 30000 و  حاره ای  T3 30000

کولر گازی داکت اینورتر T1 48000 و  حاره ای  T3 48000

کولر گازی داکت اینورتر T1 60000 و  حاره ای  T3 60000

اشاره نمود .

محل ساخت کولر گازی ایوولی

محل ساخت محصولات ایوولی استان گوانگدونگ چین می باشد. نوع توان مورد استفاده در آن ها از نوع AC و همان ولتاژ برق شهر می باشد. می توان در کنار کاربرد های سرمایشی در گرمایش خانه و یا هر کاربرد تهویه ای دیگری هم از آن ها بسته به مدل محصول استفاده نمود. البته به دلیل این که محصولات جنرال مکس هم ساخت چین می باشند، عده ای به دنبال این هستند تا بدانند که آیا کیفیت مناسبی دارد یا خیر.

s2_ucvg.jpg

کولر گازی ایوولی دیواری دارای دو پنل که به گلدن و تایتان تقسیم میشود .

کولر گازی ایوولی یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد در زمینه ساخت انواع کولرگازی وهمچینین تولید کننده انواع لوازم خانگی  است که در حقیقت یک شرکت مولتی هست مانند ال جی و یا سامسونگ کولر گازی ایوولی به دلیل کیفیت ساخت بالا و امکانتی همچون اکولایزر و فیلتر ویتامین ٍ و رطوبت و گرد و غبار گیر می باشد

کولر گازی ایوولی که هر امکاناتی که برای رفاه و لذت بردن از یک هوا و دما مطلوب دارید را برای شما به ارمغان می آورد .

کولر گازی ایوولی با دو پنل که برای شرایط اب و هوایی مختلف است وراد بازار جهانی شد . مدل ایوولی تایتان برای مناطق حاره ای طراحی شده و مدل ایوولی گلدن برای مناطق معتدل طراحی شده است .

چراغ نشانگر ریموت کنترل که به صورت مخفی روی پنل قرار گرفته است  و حالت خواب (SLEEP) و پرتاب باد چهار جهته که یکی پرکاربرد ترین گزینه های  کولر خوب می باشد  و چرخش جریان هوا گرفته تا تایمر و دکمه تنظیمات همگی بر اساس درخواست و نیاز کاربران می باشد

که با فعال کردن هر کدام از این گزینه ها، چراغ مخصوص آن روشن می شود. کولر گازی ایوولی مناسب برای آب و هوای گرم و شرجیو یا حاره می باشد  ،

با توجه به سرد و گرم بودن کولر گازی می توان از آن در زمستان و فصل های سرد سال به عنوان یک بخاری ایده آل و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار داد به علاوه با حالت سرمایشی و پرتاب هوا در جهات مختلف، مناسب ترین گزینه برای گرمای تابستان است.

فروشگاه سرمارسان تضمین بهترین کیفیت با بهترین خدمات برای حال رفاه صرف کنندگان عزیز میکند .

فیلم معرفی و نمایش تکنولوژی کولر گازی های ایوولی

کولر گازی ایوولی  دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی است. این شرکت از گاز های R22 و R410 در کولر گازی های خود استفاده می کند.

گاز R410 مصرف انرژی پایین تری دارد که در ادمه به توضیح کامل آن می پردازیم  و البته کولر گازی هایی که از این گاز استفاده می کنند کمی گران قیمت تر هستند.

کولر گازی جنرال گلد که جزو رده ی کم مصرف انرژی محسوب میشود در گرید A قرار میگرد ،

اسپلیت جنرال گلد با توانمندی بالا و کیفیت سخت مطلوب جز بهترنی دسته های کولر گازی از قبیل مصرف انرژی پایین ، توان بالا ، کیفیت ساخت مطلوب که باعث ارائه خدمات بهتری به مصرف کنندگان می شود .

فروشگاه سرمارسان کیفیت و بهترین قیمت ها را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است .

بیشتر بخوانید https://evvoli.com/

گارانتی کولر گازی ایوولی

کولرهای گازی ایوولی گلدن و تایتان وداکت اسپیلت ها  دارای ۵ سال ضمانت تعویض کمپرسور بی قید و شرط  و ۱۸ ماه ضمانت سایر قطعات توسط شرکت پیشگام سرویس  می باشند.

نصب رایگان بوده و گارانتی کولرهای گازی ایوولی گلدن و تایتان وداکت اسپیلت ها   فقط توسط خدمات مجاز پیشگام سرویس  انجام می پذیرد. بدیهی است تعیین دقیق زمان نصب بر اساس نوبت و صرفا˝ توسط سرویس کاران مجاز  پیشگام سرویس  تعیین می گردد.

شرکت پیشگام ستاره آردین   با نام تجاری (پیشگام سرویس )  که  معتبرترین شرکت های گارانتی در لوازم خانگی و کولر گازی می باشد .

شماره ثبت ۴۸۴۶۸۱

پس از تحویل کولر گازی خریداری شده، به هیچ عنوان به بسته بندی آکبند دستگاه دست نزنید. در واقع اولین اقدام شما باید تماس با مرکز خدمات مجاز نصب شرکت ، توسط شماره تلفن های درج شده روی کارت گارانتی یا کارتن کولر، برای هماهنگی ارسال نصاب جهت انجام عملیات نصب، بهره برداری و گارانتی دستگاه باشد .

برای پاسخگویی هرچه بهتر به شما همراهان گرامی فروشگاه آنلاین سرمارسان با شماره تماس درج شده کارشناس مربوطه بر روی سایت، تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید 

https://www.mixcloud.com/RuthBall2/
https://www.sbnation.com/users/RuthBall2
https://www.reverbnation.com/artist/female859
https://loop.frontiersin.org/people/1574498/bio
https://unsplash.com/@ruthball2/stats
https://www.evernote.com/shard/s585/sh/3daf020a-a8c6-da8b-0910-ac6598b76f08/45dfb5554c1dd4c70b2979cdabfd065f
https://www.liveinternet.ru/stat/sarmaresan.com/
https://coub.com/ruthball2

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.