هدیه تولد مردانه چه هدیه بگیریم؟

هدیه تولد مردانه چه هدیه ای بگیریم؟

 خرید هدیه تولد برای آقایان یکی از بزرگترین دغدغه ها و سوالاتی است که ذهن همه ما را درگیر می کند. وقتی به سالروز تولد عزیزی که آقا هم هست نزدیک می شویم سوالات زیادی در ذهن ما ایجاد میشه که چه بخریم؟ و چه چیزی از همه مناسب تر است؟ آنچه که در این میان کار را سخت تر و انتخاب هدیه را پیچیده تر می کند این است که چه هدیه ای بخریم که خیلی معمولی و پیش پا افتاده نباشد و در عین حال جذاب بوده و حسابی طرف مقابلمان را سورپرایز کند. وقتی سخن از خرید هدیه تولد برای خانم ها در میان باشد آنچنان کار سختی نیست زیرا تقریبا همه خانم ها با خرید طلا و جواهرات شاد می شوند، اما آقایان چطور؟ آیا خرید طلا همانقدر که برای خانم ها جذاب است برای آقایان نیز دلپذیر و جذاب استفروشگاه اینترنتی گل بازار متخصص در ارسال هدیه به ایران و سراسر جهان، زیباترین، جذاب ترین و متفاوت ترین هدایا را برای شما گردآوری نموده تا شما دیگر دغدغه خرید هدیه تولد مردانه را نداشته باشید. با ما در این دست نوشته همراه باشید تا شما را یاری کنیم تا زیباترین هدیه تولد برای آقایان را خریداری کرده و آنها را در روز تولد، روز ولنتاین، سالگرد ازدواج، ماهگرد دوستی و روز پدر سورپرایز کنید.

 

r4d8_m3.jpg
 

برای اینکه کادوی جذاب و خوبی هدیه دهیم باید تمام دقت و تلاش خود را بکنیم تا آن هدیه خاص به نظر بیاید. گاهی خرید گل هم می تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد البته به شرط آن که چیدمان و گل آرایی آن خاص و متفاوت باشدفروشگاه اینترنتی گل بازار با به کار گرفتن معروف ترین دیزاینرها و مجرب ترین تیم حرفه ای گل آرایی که همگی دوره های مخصوصی در کشورهای اروپایی گذرانده اند، خاص ترین جعبه گل ها و باکس گل ها را طراحی کرده تا شما با خرید جعبه گل و یا خرید باکس گل، هدیه ای شایسته برای عزیزانتان تهیه کنید.


برای اینکه یک هدیه معمولی جذاب به نظر بیاید دیزاین و بسته بندی آن نیز بسیار مهم است. مثلا اگر شما می خواهید عطر و یا ادکلن هدیه دهید به جای اینکه آن را معمولی کادو بسته بندی کنید، بهتر است آن را در میان گل های زیبای رز یا سایر انواع گل ها قرار دهید. با این کار شما دریایی از زیبایی و عطر و بو را تقدیم عزیزتان می کنید. نگران نباشید، تهیه این هدیه با وجود فروشگاه اینترنتی گل بازار اصلا کار سختی نیست. ما در موبوکادو برای شما عرضه کنندگان زیباترین باکس های گل را در کنار هم تهیه دیده ایم که شما میتوانید طلا، ادکلن، عطر، قاب موبایل، گوشی موبایل، دستبند و گردنبند را از ما خریداری کرده و در وسط این باکس در حالی که توسط گل های زیبایی احاطه شده، تقدیم عزیزانتان نماییدخرید طلای سفارشی نیز از گل بازار امکان پذیر است. برای هر چه جذابتر کردن هدیه خود می توانید اسم فرد موردنظرتان را روی دستبند چرم و یا انگشتر و یا گردنبند، توسط طراحان مخصوص طلا که در گل بازار مشغول به کار هستند، طراحی کرده ودر باکس مخصوص گل ها قرار داده و تقدیم عزیزتان کنیدخرید هدیه تولد برای آقایان جذابتر و خاص تر از این دیگر نمیشود...... چرا با فروشگاه اینترنتی گل بازار خاص تر از این هم می شودخرید شعر اختصاصی برای عزیز دلتان. این بدین معنی است که شاعر فرهیخته گل بازار فقط و فقط برای عزیز شما و به صورت تخصصی غزل می سراید. کافی است نام، ماه تولد و اینکه دوست دارید شعرتان عاشقانه، عارفانه و یا مضمونی برای تشکر و قدردانی داشته باشد را به ما بگویید و یک غزل زیبا و مختص مخاطب خاصتان را به او تقدیم کنید. این غزل مطمئن باشید که بهترین کادو و خاص ترین هدیه برای اوست.


 

پس از خرید هدیه برای تولد آقایان از فروشگاه اینترنتی گل بازار شما هم می توانید هدیه زیبا و ارزشمند خود را توسط سفیران شرکت به منزل و یا محل کار و یا رستوران و تالار مورد نظرتان بفرستید و هم می توانید به آدرس خودتان فرستاده تا خودتان با دستان خودتان به او هدیه دهید. هم چنین می توانید باکس مخصوص هدیه و گل را سفارش دهید و در قسمت وسط باکس که هدیه قرار می گیرد هدیه خودتان را قرار دهید و به او تقدیم کنید. می بینید برای رفاه، شادی و خوشحالی شما و عزیزانتان تمام جوانب کار را سنجیده ایم. با گل بازار ارسال هدیه به ایران و یا ارسال هدیه به خارج دیگر کار سختی نیست. آنچه که گل بازار را در ارسال هدیه به ایران و یا ارسال هدیه به خارج از سایر رقبا متمایز می کند امکان ارسال هدیه به سراسر ایران و یا سراسر دنیاستخرید طلای سفارشی هم حتی قابل ارسال به همه جای اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا و آسیاست. ما هدایای اصل و باکیفیت را در بسته بندی های شکیل و زیبایی که بزرگترین دیزاینرهای ایرانی آنرا طراحی نموده اند، برای شما ارسال می کند خرید و ارسال کادو برای مرد با وجود فروشگاه های اینترنتی دیگر کار سختی نیستخرید هدیه تولد برای آقایان و یا خرید هدیه برای آقایان در مراسم مختلف مانند روز ولنتاین، روز پدر و سالگرد ازدواج دیگر سخت و وقت گیر نیست. گل بازار نفیس ترین کیف پول های چرم اصل، نفیس ترین کلندر ها، اصل ترین و مرغوب ترین عطر ها و ادکلن ها و سایر هدایا را برای شما و در یک جا گردآوری کرده تا با قرار دادن در کنار زیباترین جعبه گل ها و باکس گل ها، بهترین هدیه برای کسانی که دوستشان دارید، باشدفروشگاه اینترنتی گل بازار با ارسال هدیه به ایران و یا ارسال هدیه به خارج، زیباترین و خاص ترین هدیه برای آقایان را تقدیم عزیزان شما می کند و آنها را در بهترین روز زندگیشان به زیباترین شکل ممکن سورپرایز می کند.

 

سایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

نکاتی که هنگام خرید پنل پیامکی باید به آنها توجه کنید چیست؟

نکاتی که هنگام خرید پنل پیامکی باید به آنها توجه کنید چیست؟

9a9x_b8.jpg

امروزه تبلیغات یکی از مهمترین و موثرترین روش های ارتقا برند و شغل است. تبلیغات روش گوناگونی دارد.

در این مقاله می خواهیم روشی را بررسی کنیم که شما به راحتی می توانید کسب و کار خود را رونق دهید.

خرید پنل پیامکی یکی از روش هایی است که می تواند بازدهی خوبی داشته باشد و در عین حال بسیار کم هزینه است.

برای خرید پنل پیامکی شما باید اطلاعات اولیه ای داشته باشید، در این مقاله به بررسی مواردی می پردازیم که در هنگام خرید پنل پیامکی باید به آن توجه کرد.

در زیر نکاتی که به شما برای خرید پنل پیامکی  خوب کمک می کند را باهم مرور می کنیم.

ظاهر ساده در تهیه پنل ارسال اس ام اس بسیار مهم است

یکی از نکاتی که برای خرید پنل پیامکی باید به آن توجه کرد داشتن محیط کاربری ساده است.

این به این معنی نیست که پنل ها باید امکانات کمی داشته باشند، با وجود امکانات کامل نیز یک پنل پیامک میتواند ظاهر و کاربری ساده  داشته باشد.

تجربه کاربری یا به اصطلاح user experience  از مهم ترین مسائلی هست که باید در نظر گرفته شود.

همه باید بتوانند به راحتی با پنل ارسال پیامک خود کار کنند.

در نتیجه در هنگام خرید پنل پیامکی توجه به این که این پنل چگونه کار می کند بسیار مهم است.

انتخاب پنل اس ام اس با توجه به نیاز شرکت و اشخاص

شرکت هایی که خدماتی مثل ارسال پیامک را ارائه می دهند، باید گزینه های زیادی برای مشتریان خود فراهم کنند.

در این صورت مشتریان قدرت انتخاب بیشتری دارند،این امر باعث میشود مشتری درهنگام خرید پنل پیامکی احساس رضایت بیشتری داشته باشد.

اگر مشتری قصد دارد تعداد پیامک کمتری ارسال کند، مسلما لزومی ندارد که به خرید پنل پیامکی با امکانات زیاد و هزینه بالاتری اقدام کند.

پشتیبانی 24 ساعته از تمامی اپراتورهای مخابراتی

اگر پنل پیامکی که خریداری می کنید نتواند از همه اپراتورهای مخابراتی موجود پشتیبانی کند ممکن است شما تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست بدهید.

با توجه به بازار رقابتی و امکانات مختلف اپراتورها در دسترس بودن تمام اپرتورها به صورت یک جا به عنوان یک مزیت مهم به شمار میرود.

بنابراین خرید پنل پیامکی که با همه  اپراتورهای مخابراتی در تماس  باشد بسیار مهم است.

پشتیبانی قوی در پاسخگویی به مشکلات کاربران

هر کالا یا خدمتی که خریداری می شود ممکن است بعد از مدتی دچار مشکل شود یا احتیاج به راهنمایی در آن ایجاد شود.

پنل اس ام اس  هم از این مساله مستثنا نیست، به خضوض در زمینه بررسی وضعیت ارسال ها پشتیبانی مهم ترین نقش را ایفا میکند.

برای خرید پنل پیامکی این نکته بسیار ضروری است که تیم پشتیبان آن بتواند تمامی مشکلات را  در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کند.

شرکت های معتبر برای پاسخ دهی به درخواست های مشتریان SLA مشخص دارند.

SLA یا Service Level Agreement به معنی تعهد شرکت در ارائه خدمات  به مشتریان میباشد.

ارتباط با پشتیبانان پنل به صورت شبانه روز در تمام روزهای هفته، یکی از موارد مهمی است که در هنگام خرید پنل پیامکی باید به آن توجه کرد.

خرید پنل پیامکی با قابلیت هدف گیری دقیق مخاطبان

قابلیت تفکیک مخاطبان مختلف از جمله ویژگی هایی است که در هنگام خرید پنل پیامکی  باید به آن توجه کنیم.

به این معنی که شاید شما قصد داشته باشید فقط به شهر خاصی ارسال پیامک داشته باشید.

یا می خواهید فقط به آموزشگاه ها پیامک ارسال کنید. یک پنل پیامکی خوب باید توانایی این تفکیک را داشته باشد.

اگر میخواهید در مورد هدفمند انتخاب کردن مخاطبان بیشتر بدانید کلیک کنید.

بررسی بخش همکاران و نمونه کارها در زمان خرید پنل پیامکی

با بررسی این بخش شما می توانید رزومه ای از شرکتی که قصد خرید پنل پیامکی از آن را دارید داشته باشید.

بررسی رزومه به شما کمک می کند که از توانایی های شرکت مورد نظر باخبر شوید و خرید بهتری را تجربه کنید.

در هنگام خرید پنل پیامکی حتما یک پیش نمایش(ِِDemo) از آن را مشاهده کنید.

این گزینه به این معنی است که شما در زمان خرید پنل پیامکی باید بازدهی آن را بررسی کنید. آیا منوها و جزئیات مورد نظر شما را دارد یا خیر؟

یک پنل پیامک برای شما ممکن است امکانات زیادی در منوهای خود داشته باشد.

در صورتی که نتوانید با آن ها کار کنید، نمی توانید از خرید خود بازخورد خوبی بگیرید.

پس قبل از خرید این پنل حتما پیش نمایش آن را مشاهده کنید و بعد به خرید پنل  اقدام کنید.

مودم GSM بهتر است یا خرید پنل پیامکی؟

زمانی که می خواهید بین خرید سامانه ارسال پیامک و خرید مودم  GSM تصمیم بگیرید باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید:

این نکته را مد نظر خود قرار دهید که، مودم قطعه ای سخت افزاری هست که بدون نرم افزار مربوط به خود کار نمی کند.

شما برای راه اندازی آن باید سیم کارت  خریداری نموده و داخل مودم قرار دهید، فقط به این شکل می توانید متنی که مورد نظر شماست را ارسال کنید.

با خرید پنل پیامکی، یک پنل سیار با سرعت و کاربرد بالا در خدمت شماست که می توانید از هر جایی که هستید پیامک خود را ارسال کنید.

اما اگر بخواهید این کار را با مودم انجام دهید علاوه بر اینکه سرعت ارسال بسیار پایین است، شما در هر جایی این امکان را ندارید که متن خود را ارسال کنید.

با استفاده از سامانه ارسال پیامک شما میتوانید به راحتی از بانک شماره موبایل برای ارسال های هدفمند خود استفاده کنید.

در متن بالا درباره استفاده راحت و آسان صحبت کردیم، ارسال پیامک با استفاده از مودم های سخت افزاری بسیاردشوار  است.

این موارد نکاتی است که باید در هنگام خرید پنل اس ام اس به آن دقت کنید.

خدمات گرمایشی؛ از تعمیر آبگرمکن تا تعمیر پکیج

خدمات گرمایشی؛ از تعمیر آبگرمکن تا تعمیر پکیج

تعمیر آبگرمکن و تعمیر پکیج از کارهاییست که بهتر است پیش از سرد شدن هوا انجام دهیم. اگر انتهای زمستان گذشته پکیج‌تان خراب شد و تعمیر پکیج را تا حالا عقب انداخته‌اید، یا چندان سرمایی نیستید و تعمیر آبگرمکن در صدر کارهای ضروری‌تان نیست، بهتر است حالا به هر دو رسیدگی کنید تا هم در زمستان به مشکل نخورید، و هم دستگاه‌ها دچار عیوب جدی‌تری نشوند. حالا که قصد کمک گرفتن از متخصصان را دارید، بهتر است باقی وسایل خانه را هم بررسی کنید. ممکن است به تعمیر ماشین لباسشویی نیز احتیاج داشته باشید. در ادامه خدمات تعمیر آبگرمکن، تعمیر پکیج و تعمیر ماشین لباسشویی را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

 

8bkz_a2.jpg

 

تعمیر آبگرمکن

هرکدام از ما تا به حال حداقل یکبار عباراتی مانند تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3315if، تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b15، تعمیر آبگرمکن ایستاده و... را در اینترنت جستجو کرده‌ایم. دلایل مختلفی می‌توانند باعث نیاز به تعمیر آبگرمکن شوند؛ مواردی مانند نشتی گاز، نشتی آب، تغییرات غیرعادی دما و غیره. تعمیر آبگرمکن کاری نیست که با مطالعه چند مطلب در مورد آموزش تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان انجام داد. برای تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3315if و یا مدل‌های دیگر باید شناخت کاملی از اجرای آبگرمکن و نحوه کار آنها داشت. در ادامه 2 دلیل رایج برای تعمیر آبگرمکن را شرح می‌دهیم:

گرم نبودن و یا بیش از حد گرم بودن آب از مشکلاتیست که سریعا ما را به فکر تعمیر آبگرمکن می‌اندازد. برای تعمیر آبگرمکن در این حالت، باید میزان حرارت لازم برای گرم کردن محیط را به درستی تنظیم کرد. اگر دما به درستی تنظیم شده باشد، اما گرمای آب همچنان کم باشد چه باید کرد؟ برای تعمیر آبگرمکن ایستاده یا زمینی در این صورت باید سنسور دما و حرارت آب را بررسی کرد. فشار آب ورودی به آبگرمکن نیز باید کافی باشد تا آب بتواند با حرارت مناسب از آبگرمکن خارج شود.

نشتی آب نیز از دلایل پرتکرار درخواست خدمات تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان b3115 و... است. اگر با جریان قطره‌های آب از قسمت زیرین آبگرمکن و خیس شدن محیط اطراف آن مواجه شدید، باید سریعا برای تعمیر آبگرمکن ایستاده اقدام کنید. برای تعیین مبدا نشتی و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان باید قسمت‌هایی مانند مبدل حرارتی، پیچ‌های مختلف و لوله‌های انتقال‌دهنده سیال حرارتی بررسی شوند. رگلاتور آب و دیافراگم آن را نیز باید به دقت بررسی کرد تا در صورت وجود ترک‌خوردگی به تعمیر آبگرمکن پرداخت. اگر آبگرمکن ندارید و از پکیج استفاده می‌کنید، در ادامه با تعمیر پکیج بهتر آشنا خواهید شد.

 

 

تعمیر پکیج

تعمیر پکیج به خاطر وجود مدل‌ها و قطعات متعدد کاری حساس و تخصصیست. به دلیل قیمت سوخت در کشور ما، پکیج گازی و پکیج گازوئیلی از به پکیج برقی محبوب‌تر هستند. تعمیر پکیج بوتان و یا برندهای دیگر در شرایط متفاوتی ضروری می‌شود. برای مثال، روشن نشدن دستگاه، گرم نشدن آب، وجود نوسان در درجه حرارت، نمایش ارورهای مختلف و... همه نیاز به تعمیر پکیج توسط متخصص دارد. همان‌طور که می‌بینید، دلایل تعمیر پکیج تا حدودی به دلایل تعمیر آبگرمکن شبیه است.

یکی از راه‌های جلوگیری از تعمیر پکیج، سرویس آن به‌طور منظم است. البته خریداری دستگاه متناسب با نیازهایتان هم در کاهش نیاز به تعمیر پکیج هم بی‌تاثیر نیست. برای اینکه بتوانید ظرفیت پکیج مورد نیازتان را تخمین بزنید، فضای محل مسکونی را در 150 و فضای کاری را در 100 ضرب کنید (زیرا میزان آب گرم مصرفی در دفتر کاری کمتر است). همچنین، برای دو واحد اداری با مصرف آب گرم کم می‌توان از یک پکیج استفاده کرد، مشروط بر این که ظرفیت دستگاه جوابگوی مساحت دو واحد باشد.

هزینه تعمیر پکیج به مدل دستگاه و مشکل پیش‌آمده برای آن بستگی دارد و با توجه به نرخ اتحادیه تعمیر پکیج تعیین می‌شود. برای مثال، هزینه تعمیر پکیج دیواری گازی با هزینه تعمیر پکیج دیواری برقی متفاوت است. همچنین، هزینه تعمیر پکیج برای برندهای نیز متفاوت است. نیاز و یا عدم نیاز به تعویض قطعات نیز هزینه تعمیر پکیج را تغییر خواهد داد. البته در مواردی ما در واقع به تعمیر پکیج بوتان یا برندهای دیگر نیازی نداریم، و سرویس پکیج می‌تواند مشکل را حل کند. حالا که خیال‌تان از بابت گرمایش منزل راحت شد، بهتر است مشکل سایر وسایل برقی خانه را نیز برطرف کنیم.

 

 

تعمیر ماشین لباسشویی

اگر آموزش تعمیر ماشین لباسشویی را ندیده‌اید، کار تعمیر ماشین لباسشویی خود را نیز به عهده متخصصان بگذارید. درصورتی که اهل نگهداری وسایل باشید، کمتر به تعمیر ماشین لباسشویی کنوود، تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما، عمیر ماشین لباسشویی دوو، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و... نیاز پیدا خواهید کرد. خرابی تسمه‌ها و شلنگ‌ها، انسداد فیلترها و مواردی از این دست با سرویس سالانه دستگاه رفع شده، و می‌تواند نیاز شما به تعمیر ماشین لباسشویی را تا حد مناسبی کاهش دهد.

عمده دلایل افراد برای ارتباط با متخصص جهت تعمیر ماشین لباسشویی موارد متعددی را شامل می‌شود. نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی، روشن نشدن دستگاه، برق دادن آن، بسته نشدن درب ماشین لباسشویی یا باز نشدن آن و... تنها برخی از دلایل نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی است.علاوه بر کمک گرفتن از متخصص برای تعمیر ماشین لباسشویی، در صورت مشاهده هرگونه مشکل، ترجیحا به استفاده از دستگاه ادامه ندهید و تا تعمیر ماشین لباسشویی کنوود یا ال جی خود صبر کنید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیز با توجه به نوع مشکل آن تعیین می‌شود. اگر تعمیرکار قطعه‌ای را هنگام تعمیر ماشین لباسشویی دوو و برندهای دیگر تعویض کند، قیمت آن نیز به هزینه نهایی اضافه خواهد شد. ایرادات یکسان در برندهای متفاوت نیز تقریبا یکسان است. برای مثال، رفع مشکل تایمر در تعمیر ماشین لباسشویی کنوود با تعمیر ماشین لباسشویی دوو معمولا تفاوت ناچیزی با یکدیگر دارند. اما مسلما هزینه تعویض قطعه در تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما کمتر از هزینه تعویض قطعه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خواهد بود.

 

سخن پایانی

چه به تعمیر آبگرمکن و تعمیر پکیج نیاز داشته باشید، یا تعمیر ماشین لباسشویی و باقی لوازم خانگی، «خدمت از ما» به شما کمک می‌کند تا فرد موردنظر را برای انجام آن پیدا کنید. همچنین، می‌توانید قیمت کلیه خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست‌تان از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات تعمیرکاران آبگرمکن، پکیج و لوازم خانگی به همراه نظرات مشتریان قبلی، قیمت خدمات را نیز به رایگان از آنها استعلام کنید. تمام این موارد شما را قادر خواهد کرد تا بهترین فرد را برای انجام این خدمات انتخاب کنید.

 

منبع:  https://courseworks2.columbia.edu/eportfolios/1677/Heating_services